Hotové riešenia
Chcete ušetriť čas a peniaze na výrobu riešenia na mieru?
Vyberte si z balíkových riešení na technológii Microsoft Sharepoint CRM Dynamics, ktoré zahŕňajú digitálny archív, smernice, efektívny systém na porady, dovolenky či vzdelávanie zamestnancov.
Výhody balíkových riešení
Moduly pre Microsoft CRM Dynamics a Microsoft Sharepoint
DMS
Modul DMS zvládne nielen ukladanie dokumentov v knižniciach, ale tiež prideľovanie úloh k dokumentom, ich schvaľovanie, vyhľadanie informácie aj v Pdf súboroch a ďalšie procesy:
- verzovanie dokumentov
- prideľovanie čiarových kódov
- priloženie Meta údajov ku každému dokumentu
- priama editácia dokumentov z prostredia Microsoft Office
- editácia dokumentov vo webovom prehliadači
- ochrana knižnice dokumentov pred neoprávneným prístupom k jednotlivým dokumentom
- fulltextové vyhľadávanie dokumentov (Word, Excel, Pdf, PowerPoint)
- workflow - možnosť spúšťať viac pracovných procesov pri jednom dokumente
Faktúry, objednávky, zmluvy
Systém umožňuje:
- spárovať faktúry s objednávkami a zmluvami
- elektronický archív objednávok, zmlúv a faktúr
- kompletný schvaľovací proces a evidenciu objednávok, zmlúv a faktúr
- informovať schvalovateľov e-mailmi
- možnosť editovať a zmeniť osoby schvaľovania a počet schvaľovaní
Modul Faktúry umožňuje:
- evidenciu faktúr
- schvaľovanie faktúr
- prenos schválených faktúr do ERP systému (napr. Profit)
Modul Zmluvy umožňuje:
- vytváranie
- pripomienkovanie
- zapracovanie
- schvaľovanie
Modul Objednávky umožňuje:
- evidenciu objednávok
- väzbu na zmluvy
Smernice schvaľovanie dokumentov
Modul Smernice umožňuje:
- jednoduchý a prehľadný pripomienkovací postup
- viacnásobné pripomienkovanie
- e-mailové notifikácie
- akceptáciu či zrušenie pripomienky autorom dokumentu
Pripomienky dokumentov
Ako prebieha proces pripomienkovania dokumentov:
- používateľ spustí pripomienkovací proces a vyberie používateľov na pripomienkovanie
- generuje sa úloha s potrebnými informáciami pre všetkých používateľov
- hlavný používateľ môže pripomienky akceptovať alebo ich odoslať späť na prehodnotenie
- výsledkom je prehľadný zoznam pripomienok a komentárov k pripomienkam
Porady
Tento modul umožňuje:
- vytvárať neobmedzený počet porád
- vytvárať neobmedzený počet termínov jednotlivých porád
- automaticky posielať pozvánky účastníkom porady
- priamo zadávať úlohy vzniknuté na stretnutiach či na poradách
- automaticky generovať opakujúce sa úlohy
- maximálnu bezpečnosť dokumentov a úloh naviazaných na daný termín porady
- upozornenia e-mailom účastníkom porady o končiacom sa termíne pridelenej úlohy
Proces vytvorenia porady je rozdelený na tieto kroky:
- používateľ, ktorý zvoláva poradu, vytvorí nový záznam v module Porady. Vyplní potrebné údaje ako názov, mená účastníkov, príp. čo sa bude preberať
- odošle e-mail notifikáciu požadovaným účastníkom porady s URL linkom na poradu
- na tejto adrese sa vytvoria knižnice, kde môžu pozvaní účastníci pridávať dokumenty
- v deň porady sa opäť odošle notifikácia ohľadom plánovanej porady
- priamo na porade sa robí zápis do dokumentu, ktorý je súčasťou porady
- úlohy vzniknuté na porade sa priamo prideľujú zamestnancom cez systém
- možnosť nastaviť danú poradu ako opakujúcu sa
Cestovné príkazy
Modul umožňuje:
- zadávať cestovné príkazy
- generovať zo šablóny Excel dokument na schválenie
- meniť šablónu, z ktorej sa generuje Excel dokument
- poslať na schválenie generovaný dokument nadriadenému
Dovolenky
Podľa organizačnej štruktúry systém priamo vyplní meno osoby, ktorá má dovolenku schváliť. Zamestnanci môžu prehľadne riešiť zastupovanie počas ich neprítomnosti. Modul podporuje aj rôzne reporty potrebné pre oddelenia.
Vzdelávanie zamestnancov
Systém umožňuje:
- vytvárať vzdelávacie kurzy, priraďovať kurzy
- testovať zamestnancov a sledovať priebežne ich výsledky
- výber metodiky SCORM alebo inej
- vytvárať textové, audio- a videodokumentácie na študovanie
- reportovanie rôznych informácií
- udržiavanie spätnej väzby od používateľov
- vytvoriť diskusné fórum, prípadne FAQ
- tiež "live" virtuálne kurzy
Projekty
Každý projekt má:
- vytvorený svoj pracovný priestor
- svoju lokalitu a jedinečné povolenia
- môže mať neobmedzený počet listov a knižníc
- automaticky vytvorené knižnice, kalendáre, zoznamy typu úloh, kde je možné zapisovať a prideľovať úlohy zamestancom
- možnosť e-mailových notifikácií o pridaní používateľov do projektu
- možnosť prideľovania a sledovania úloh
HelpDesk
- evidenciu interných a externých problémov
- internú a externú diskusiu o probléme
- delegovanie úloh
- prepojenie na MS Outlook
Rezervácie
V kalendári pre bežných používateľov sú zobrazené iba platné rezervácie. Súčasťou modulu sú aj notifikácie o schválení či zamietnutí rezervácie.
Centrálny register zmlúv
Modul pozostáva z dvoch častí:
a/ Z evidencie, kde je zoznam:
- zmlúv a evidencia nových zmlúv
- dodatkov a evidencia nových dodatkov
- exportovaných zmlúv a dodatkov
b/ Z exportu do CRZ umožňujúceho:
- exportovať každú zmluvu do XML formátu
- uložiť exportované zmluvy na externý FTP server, z ktorého si CRZ sťahuje zmluvy automaticky do systému
Digitálny archív
Výhody digitálneho archívu:
- moduly môžu byť nakonfigurované podľa konkrétnych potrieb oddelení
- jednoduché vyhľadávanie je možné na úrovni celej inštitúcie aj na úrovni oddelení
- prístup ku konkrétnemu dokumentu môžu mať iba poverení zamestnanci
- možnosť pripomienkovania a schvaľovania dokumentov
- efektívne vyhľadávanie podľa práv zamestnancov
- prehľadné usporiadanie dokumentov
- nepretržitý prístup k informáciám aj z počítača či z mobilu cez internetový prehliadač
- dlhodobé uchovanie a ochrana dát
- vysoká miera bezpečnosti
- dodatočné ukladanie dokumentov a prideľovanie povolení na prehľadávanie
- prístup k jednému dokumentu viacerým zamestnancom naraz
- úplná náhrada a zálohovanie papierového dokumentu
- hierarchické usporiadanie podľa zadaných parametrov
Ste v štádiu vývoja a potrebujete konzultáciu u odborníka?
Sme tu pre vás. Naši špecialisti zvážia bezpečnostné riziko, spoluprácu s inými aplikáciami či programami a poradia vám vhodné riešenie.
Spolupráca s nami
Dodáme vám produkt spolu s komplexným servisom od prvotného návrhu až po konečnú realizáciu na mieru. Vaše predstavy pretavíme do konkrétnej podoby inovatívneho dizajnu vďaka našim dlhodobým a rôznorodým skúsenostiam z IT projektov.
1. Analýza
Na prvom stretnutí rozoberieme vašu predstavu o produkte a vďaka analýze vám ponúkneme vhodné riešenie.
2. Vývoj
Pri vývoji sme flexibilní podľa potrieb a požiadaviek
klienta. Produkt testujeme,
až kým nie sme spokojní.
3. Produkt
Dodáme vám, čo sme sľúbili,
v stanovenom termíne.
4. Podpora
Naša starostlivosť sa nekončí vytvorením
produktu, sme tu pre vás aj
naďalej.